Tyg, tyg, tyg.

Jag var med min mor på Tygvaruhuset idag och handlade bl.a. sytillbehör, tyg och fodertyg till tärnklänningarna. 565 kr gick allting på. Nu är det bara att vänta på att klänningsmönstret ska falla in genom brevinkastet så att det bara är att börja sy. Tänkte börja med ponchona först. Dom syr jag nog själv beroende på hur svårt det är. Det ska bli så fint. Jag ångrar lite att jag hade för bråttom med tylltyget till brudklänningen. För nu har jag hittat ett annat tyg som känns finare. Fast man kan ju alltid göra någonting annat av det tyget jag tänkt från början. Brudklänningen har ju inte börjat sys än och ändringar kan göras. Jag har ju ändrat mig helt angående klänningens design. Nu känns det bra igen med hela bröllopsplanerandet. Jag låg igår kväll och gick igenom i minsta detalj i mitt huvud hur jag ska se ut på bröllopsdagen. Som en äkta bondbrud nästan. Haha!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?