Svar på frågestunden.

Det var inte många frågor som rullade in under frågestunden men här kommer svaret på dem som kom in iallafall.

Vad är din favorit film? Vad gör du helst en lördag kväll? Fest eller hemmamys?
Jag har många favoritfilmer. Det mesta med Johnny Depp för att han är en sådan himla bra skådespelare. Sagan om ringen-trilogin är också klara favoriter samt en gammal goding som heter "An affair to remember" med Cary Grant och Deborah Kerr, inspelad 1957. Sedan har jag ett flertal favoritfilmer. Listan kan göras lång.

På en lördag-kväll är jag helst hemma och myser. Jag har aldrig varit festtypen men om jag är på festhumör så kan det hända att det blir att gå ut på krogen och dansa. Men hemmamys är det som gäller i vanliga fall. =)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?