Så seg...

Jag blir så deprimerad av att se att alla har haft så trevligt på midsommar med sina familjer. Det är inte det att jag inte gläds med dom men jag har själv haft så fruktansvärt tråkigt utan min älskling att jag hamnat i en bubbla. I en bubbla där dagarna går sakta och där jag är väldigt seg och trött hela tiden. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur den bubblan. Det är en och en halv dag kvar tills det är måndag och det är inte förrän då jag kan sätta igång ordentligt med det hemliga projektet som jag och Sanna startat. Men just nu känns en och en halv dag väldigt långt borta.

Jag har kommit in i en Metallica-fas. Jag lyssnar på Metallica hela tiden nästan. Så fort det känns som om det är för tyst i lägenheten. Just nu låter jag tonerna av låten "Fade to Black" strömma ut ur högtalarna. Det är en av mina favoritlåtar med Metallica. Jag tror jag eventuellt ska sätta mig och titta på dokumentär-filmen "Some kind of monster" som handlar om detta underbara hårdrocksband!
Victoria säger:

Det beror på var jag kommer in. Jag har sökt beteendevetare och psykolog i typ alla städer som programmen finns. Mitt förstahandsval är beteendevetare i Lund, så det kan bli Lund! :) Egentligen känns Lund lite väl långt ner i landet, men jag tyckte att utbildningen såg bäst ut där.

 2009-06-20     22:06:52     http://stjarnstund.blogg.se/
Sanna säger:

Tråkigt att du känner dig seg och trött hela tiden. Vi kanske ska hitta på något så blir du på bättre humör.

 2009-06-20     23:53:00     http://mammasvardag.blogg.se/
Lina säger:

Haft en bra dag?:)

checka in min blogg -> www.linamo.blogg.se - kommentera gärna!:)

 2009-06-21     16:54:26     http://linamo.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?