Midsommarafton

Jag vaknade imorse av att jag hade svårt att röra mig. Minsta lilla rörelse gjorde att det stack till i ryggen. Jag lyckades ta mig upp ur sängen iallafall. Så nu sitter jag här framför datorn och kvider så fort jag vrider på mig eller rätar på ryggen. INTE skönt!! Jag väntar på att Jenny ska ringa så vi kan gå på vår promenad. Fast idag ska jag ta det väldigt lugnt. Jag tog inte ens på mig mina träningskläder, som jag brukar när jag går ut och går längre sträckor. Nu blir det en kortis. Med tanke på smärtan i min rygg har jag nog inget annat val än att ta en kortis. Men bara Jenny kunde ringa nån gång!

Idag är det midsommarafton. Glad midsommar på er allihopa! Och jag ska inte göra ett skit! Jag ska sitta hemma, mysa lite med katten och kanske äta lite jordgubbar. Om jag får tag på några.  Men nu ska jag sätta mig och stirra på telefonen och svära över att Jenny aldrig ringer.
Sanna säger:

Glad midsommar Nina. Hoppas du får en trevlig dag.

 2009-06-19     12:03:52     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?