Jag var naiv.

Ända sedan jag berättade om mina planer för vårt bröllop för ett år sen fick jag kommentaren av en av mina bröder att han inte tänker komma om han måste ha kostym på sig. Men han kom över det. För han köpte en kostym för att kunna använda på sin sons dop och för att han tyckte att det kan vara bra att ha en kostym i framtiden till andra tillställningar. Men naiv, som jag var, trodde jag att de resterande tre skulle komma över det och köpa en kostym och se det som en investering som en av dem gjorde.
Sanna säger:

Pappa menade inget illa, utan jag tror han var ledsen över att han kanske inte har råd att dela din stora dag om alla i familjen ska ha kläder. Du är trots allt hans lillasyster och han bryr sig om dig.

 2009-06-06     23:23:55     http://mammasvardag.blogg.se/
Christina Kaakinen säger:

Bry dig inte om allting som skrivs .Det kanske inte är så i verkligheten .

 2009-06-08     17:32:57
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?