Idioter som glor!

Jag blir så arg på idioter som glor!! Jag gick till Ica för att köpa mat åt sköldpaddorna och när jag skulle gå tillbaka hem så satt det tre tjejer på Fräcka Frökens uteservering och en av dem glodde som fan på mig! Sen sa hon nåt till sina vänner och då började dom också glo på mig när jag gick förbi. Jag menar, bara för att jag har en lite speciell klädstil som kanske skriker uppmärksamhet så kan man faktiskt vara diskret i sitt sätt att uppmärksamma. Jag hörde dock inte vad hon sa men minerna sa desto mer. Typ; "Vad ful hon är!" eller "Vilken clown!". Jag är faktiskt bra på att klä mig snyggt. Och det är ingenting som jag påstår själv utan det har jag fått höra gång på gång från vänner, bekanta och helt okända. Kände bara för att skriva av min aggression litegrann.

Var uttråkad tidigare under dagen och gjorde en ful grej med en bild på mig själv i Paint. (VILL HA PHOTOSHOP!!) Men enjoy:

Sanna säger:

Inget att bry sig om när tjejer glor. Va bara stolt över dig själv och din klädstil. Eller också kan du gå fram till dom och fråga "Ville du säga något, kan du säga det direkt till mig i stället?". Då blir de säkert tysta.

 2009-06-22     18:49:08     http://mammasvardag.blogg.se/
Victoria säger:

Sträck på dig och tänk att de säkert viskade om dig för att du faktiskt klädde dig snyggt istället för tvärt om :) Vad de egentligen sa till varann får man ju aldrig veta så lika bra att tänka att det var något positivt :) Det mår man ju bättre av själv om inte annat :)

 2009-06-22     21:49:03     http://stjarnstund.blogg.se/
Ariena säger:

Du vet att ungefär 90% av de tjejer som gör en fuss och börjar glo är bara avundsjuka.

 2009-06-24     12:52:06     http://ariena.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?