Förmiddagsstohej

Vi gick upp halv tio, gick en 20 minuters promenad, åt frukost i form av 2 stekta ägg och 2 mackor, gjorde olika saker för att koppla av och sedan diskade jag och Ola städade badrummet. Mitt i stohejet satte jag in kycklingfiléerna i ugnen och nu sitter vi, Ola vid ps3:an och jag här vid datorn, och väntar på att kycklingen ska bli klar. Senare i eftermiddag är det dags att plocka undan i vardagsrummet. Det känns som om man bara gjort en massa hushållsarbete den senaste veckan. Men egentligen har vi ju inte det eftersom det fortfarande ser ut som om en orkan slagit ner i vår lägenhet. Jag tänkte gå till Myrorna och fynda lite också. Känner mig också väldigt kreativ. Funderar på om jag ska sätta mig ner ikväll och skriva lite på självbiografin. Det känns som om den har hamnat lite i skymundan nu när Ola är hemma. Inte för att jag har någonting emot att han är hemma. Tvärtom. Jag älskar när han är hemma. Men av någon anledning sätter jag allting på is de veckor han är hemma från jobbet. Det borde kanske inte vara så. Men jag trivs iallafall. Och det är väl det som är huvudsaken?
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?