En väldigt seg dag

Idag har jag inte haft någon vidare lust att blogga men jag tvingade mig själv att sätta mig framför datorn för att skriva några rader. Det har varit en väldigt seg dag idag. Var på stan med min mor en snabbis medan pappa satt i min lägenhet och tittade på film. När dom åkte hem så kröp timmarna fram och det kändes som om jag skulle bli galen av att inte ha någonting att göra. Jag försökte planerapå mitt bröllop men fann till slut ingen motivation till det. I flera timmar har jag gått rastlöst fram och tillbaka i lägenheten, tittat lite på tv, slängt mig i sängen ett dussintals gånger och stått och glott ut genom fönstret med jämna mellanrum. Ingenting att göra. Och varmt överallt är det också. Men istället för att klaga så ska jag ta ett uppfriskande bad och sedan gå och lägga mig för att sova.
Sanna säger:

Tråkigt att du haft en tråkig och seg dag. Låter som du varit ganska rastlös. Du kanske borde hitta på något att göra.

 2009-06-27     20:42:13     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?