Det är förlåtet nu

Idag var jag och Ola hos mina föräldrar. Vi diskuterade bröllopet och mamma gav oss i uppgift att ta reda på vad bröllopsfotograferingen skulle gå på. Vi ska kolla lite priser hos fotografer i Söderköping, eftersom det är där vi ska gifta oss. I Skönberga kyrka.

Vad gäller bråket om gästernas klädsel på bröllopet är det ett stort missförstånd. Men det betyder inte att jag inte blev sårad av det som sas. Och jag har bara riktat min "aggression" gentemot de som jag vet har uttalat sig om saker som de inte borde ha uttalat någonting om. Om det är någon annan som tagit åt sig så säger jag att de inte behöver känna sig träffade för jag vet att de inte har uttalat sig eller lagt sig i. Men allt är förlåtet nu. Vi går vidare. Men dock kan jag nämna att en blogg är till för att lufta sina tankar och åsikter och det är helt upp till mig vad jag skriver här. Så om någon har något emot det så behöver de inte läsa. Man skriver oftast i stundens hetta och man skriver saker för att få ur sig det. Men jag ångrar ingenting som jag skriver då det är någonting som jag känner just för stunden. Dock kan jag räta ut det och eventuellt be om ursäkt efteråt.

Men härefter tänker jag inte dela med mig av vissa saker gällande vår bröllopsplanering.

Men snart är det dags att ta och ringa och boka kyrkan och lokalen, innan det är försent. =)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?