Dagen som passerat.

Idag har jag tittat på två filmer. Först såg jag på "The Curious Case of Benjamin Button" och sedan på "Snatch". Benjamin Button var sorglig och riktigt bra. Jag grät i floder i slutet. Snatch var en äkta brittisk gangster-film och rolig emellanåt. Jag gillar brittiska gangster-filmer. Av någon anledning känns dom mer äkta än amerikanska gangster-filmer. Snatch var iallafall riktigt bra den också.

Jag har även spenderat en hel del tid framför datorn idag. Vi har påbörjat vårt hemliga projekt. Men nu känner jag mig alldeles för trött för att orka göra någonting alls. Det känns som om jag måste gå och vila en liten stund. Jag är ju ledig så för mig gör det inte så mycket om jag är vaken halva natten sen.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?