Cykelterrorister!

Fy fan vad jag hatar nonchalanta cyklister! Speciellt när det är 4 stycken fjortis-tjejer som cyklar i en klunga på en trottoar som INTE är en cykelbana. Blev nästan påkörd bakifrån av den lilla fjortistösen som cykla först. Hennes kompisar skrek på henne för att dom nästan cykla på henne och hon pekar ut mig som den skyldiga. "Men HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!!! DET ÄR INGEN CYKELBANA HÄR!!!!" Hade jag lust att skrika men den mesen som jag är så gjorde jag inte det. Istället gick jag och svor tyst för mig själv hela den korta vägen hem, som bara ligger runt hörnet där dessa cykelterrorister nästan körde på mig. Jag höll ju på att dö! Det är nästan som att man ser livet med nya ögon nu. Haha!
Sanna säger:

Ajdå, inte roligt när folk kör över en. Tur att du klarade dig ;D

 2009-06-24     19:53:29     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?