Semester + bloggpaus i ca en och en halv vecka!

Imorgon bitti bär det av till Finland. Vi ska bila hela vägen upp. Från Norrköping till Kemi, som ligger ca 30 km in i Finland från Haparanda. Under min vistelse i Finland kommer jag förmodligen inte ha något tillfälle att blogga så under en till två veckor kommer aktiviteten ligga på noll här på min blogg. Däremot när jag kommer hem kommer jag att ha mycket att skriva om och många bilder att visa. Men nu blir det att packa det sista, ta ett sent kvällsbad och sen gå och lägga mig för att tidigt vakna upp och göra mig iordning för avfärd. Vi ses om ca en och en halv vecka! Ha det bra tills dess!
Victoria säger:

Ha en trevlig semester!!! :)

 2009-07-19     09:35:17     http://stjarnstund.blogg.se/
Anonym säger:

Hittade annonsen i en bok. Kan berätta mer och ge dig adress och sådär sen när vi ses och jag kommer hem :)

 2009-07-29     17:19:41
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?