Scrapbooking

Jag är inte mycket för scrapbooking egentligen men idag när jag var på stan och strosade kunde jag inte låta bli att lägga märke till alla färgglada klistermärken, papper och annat kul man använder till sånt. Så jag funderar allvarligt talat på att börja med scrapbooking, bara för att det ser så färgglatt och roligt ut. Så mitt närmaste projekt med scrapbooking blir att sätta ihop ett bröllopsalbum med alla minnen som jag plockar med mig på vägen till bröllopet, under bröllopet och tackkorten efter bröllopet. Det ska bli så spännande med allt pyssel. Bara det inte blir ett sånt där halvfärdigt pyssel som det vanligtvis brukar bli.

Jag ska prata med min älskling om att vi snart måste börja spara ihop pengar till våran Japan-resa som vi ska genomföra med några kompisar om 3-5 år. Men först och främst måste vi spara ihop pengar till bröllopet och bröllopsresan. Jag vill åka till Paris, London eller Rom på bröllopsresa. Vi får se vilket det blir.
sannie säger:

prenumerera via bloglovin?

 2009-07-08     23:44:11     http://sannieschutt.blogg.se/
Sanna säger:

Mina bröder Erik och Kari vill åka till Japan bägge två men vi får se hur det blir med deras planer i framtiden.



Jag har kompis som bor i London och skulle gärna vilja åka dit och hälsa på dom. Men vi får se vad som sker vart efter. Paris och Rom låter inte helt fel det heller.

 2009-07-09     00:50:12     http://mammasvardag.blogg.se/
Sanna säger:

Kul med scrapbooking föresten. Jag vill också börja och har viljat det ett bra tag men har inte ekonomi till det just nu tyvärr, det får bli av senare.

 2009-07-09     00:51:02     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?