Ny sångtext!

Jag har äntligen fått tillbaka en del av min musikaliska inspiration. Ikväll har jag skrivit en ny låt som heter "No more". Kommentera gärna vad ni tycker om texten. (Texten får ej kopieras utan min tillåtelse, copyrighten tillhör Nina Kaakinen, alltså mig).

No more
(written by: Nina Kaakinen 12/7-2009)

Verse 1:

I was blind to the world
I couldn't see the darkness lurking in the corners
I was a lost little girl
Hiding inside a bubble, never crossing borders

Chorus:

So I fell to the ground
Losing what I thought was mine
An illusion I'd found
And giving it up would be a crime
But no more

Verse 2:
I was bound by a shame
Pushing me down underneath the cold cold waters
Was I the one to blame?
I created a safehouse inside the chaos

Chorus:

But I fell to the ground
Losing what I thought was mine
An illusion I'd found
And giving it up would be a crime
But no more

No more!
Sanna säger:

Vilken fin text, undra hur melondin är..

 2009-07-13     16:48:45     http://mammasvardag.blogg.se/
Victoria säger:

Jo, Robban blev glad.. men han säger att han inte ska använda plektrumet! Men det måste han ju, annars gör det ingen nytta :P Jag kan ju inte använda det :P



Annars har det varit riktigt kul med festival :) Känns skumt att vara hemma igen!

 2009-07-13     22:22:42     http://stjarnstund.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?