Music makes life worth living!

Jag har tagit en eller två dagar ledigt från bloggandet. Har inte direkt haft någonting att blogga om. Men nu kände jag att det var dags att skriva någonting igen. Ikväll var jag barnvakt åt min guddotter Alva för att Sanna skulle gå på bio. Det är alltid kul att vara barnvakt åt lilla Alva.

Jag har hittat min perfekta diet nu. Äntligen! Kommer att skriva om det i ett annat inlägg för kategorin Vikt och hälsa. Tack vare den här dieten har jag gått ner 2 kg på 2 veckor. Så nu är jag taggad till att fortsätta. Och det är ingen svår diet heller!

Jag har börjat spela på gitarren och sjunga igen. Nu känns det som att jag är taggad till att spela in en demo med några nya låtar som jag skrivit. Jag har inte varit aktiv med min musik sen någon gång i slutet av februari. Det är ganska länge sen och jag förstod inte hur mycket jag hade saknat det förrän jag för tre dagar sedan bestämde mig för att ta några toner på gitarren och sjunga igenom några gamla låtar. Jag förstod inte varför jag slutade spela helt plötsligt. Men nu har jag hittat tillbaka till det. Och det känns som om en del av mig kommit tillbaka också. En del som jag inte ens visste hade försvunnit.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?