Klaga klaga

Jag vet inte vad jag ska ta mig till om dagarna. Det känns som att jag har massor att göra men att jag egentligen bara sitter framför datorn och inte får någonting gjort alls. Och jag borde verkligen gå ut och gå oftare. Det känns också som att jag bara klagar hela tiden. Jag längtar tills på söndag morgon då jag ska åka iväg till Finland och komma bort från hemmets alldeles för trygga och tråkiga vrå. Det ska bli skönt med lite miljöbyte. Och jag har lovat mig själv att skriva resedagbok också så att jag har massor att skriva om i bloggen när jag kommer hem.
Jonesy säger:

Hotellet hette Rica och låg typ vid Hötorget. Väääldigt centralt med andra ord :) Vi åkte ju en vardag, så lite billigare var det väl... Men runt tusenlappen tror jag ändå, för den enda natten vi var där. Värt det om man har råd dock. Frukostbuffén var helt otrolig!

 2009-07-15     00:26:48     http://jonesythekatt.blogg.se/
Victoria säger:

Ok, då ska jag hålla tummarna för att någon hoppar av :)



Det kommer nog kännas bättre då du får fara till Finland sen :) Bara vara hemma ensam i samma lägenhet hela tiden blir inte roligt i längden :/

 2009-07-15     11:30:41     http://stjarnstund.blogg.se/
Sanna säger:

Jag har samma problem här ibland, känns som jag sitter hemma alldeles för ofta fast det egentligen finns en massa saker att göra utomhus och överallt. Måste ut och röra på mig lite och längtar tills jag åker till Karlstad och hittar på lite saker.

 2009-07-15     14:00:37     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?