Jag älskar serier!

Det blev inte mycket till klippa och klistra ihop ett kollage. Jag fastnade framför C.S.I Miami på Kanal 5. Ska titta på ett avsnitt nu vid midnatt också. Jag gillar den serien. Jag har hela första säsongen på DVD. Vill ha resterande också. Sedan är den vanliga C.S.I min favorit också. Har hela fyra säsonger på DVD. Även där vill jag ha resterande. Jag älskar serier! Jag tänkte jag skulle lista upp mina absoluta favoriter (utan inbördes ordning och utan hänsyn till genrer).

  • C.S.I (Poliser och spänning)
  • C.S.I Miami (Poliser och spänning)
  • Buffy the vampireslayer (Vampyrer, demoner, magi och en massa action)
  • Supernatural (Demoner, spöken, lite humor och en massa action)
  • True Blood (Vampyrer.... behöver jag säga mer??)
  • Dexter (Seriemördare)
  • 21 Jump Street (Unga poliser under cover, lite humor och en ung JOHNNY DEPP)
  • Two and a half men (Komedi)
  • The Big Bang Theory (Komedi)
  • Vänner (Komedi)
  • How I met your mother (Komedi)
  • Chuck (Spioner, nördar, lite humor och en massa action)
Sedan finns det ju en hel del serier som jag vill ha på DVD och som jag vill se, som jag inte har inkluderat i min lista här. Men mer om det någon annan dag.
Anonym säger:

Många av dom serierna du skrev är bra. Men jag gillar One tree hill, Gossip Girl, Ugly Betty, O.C, Förhäxad mfl. också.

 2009-07-09     23:58:59
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?