Hemma igen.

Jag kom hem i måndags kväll. Jag har inte orkat eller haft tid att blogga sen dess. Men nu är jag iallafall hemma och saker och ting börjar lugna ner sig en aning. Vår stationära dator pajade ett tag men nu är den fixad. Men jag sitter ändå och skriver på Olas laptop då sladdarna till den stationära datorn helt plötsligt blivit för korta. Så det måste fixas innan vi kan börja använda den igen.

Jag har fått en ny mobiltelefon. En Sony Ericsson W995. En silverfärgad sådan. Jag är helnöjd med den fast jag bara har haft den i en halv dag.

Ola är hos tatueraren och skaffar sig en tatuering. Jag fick inte följa med. Han sa nåt om att jag var en sadist som utan att tveka skulle skratta åt honom om det gjorde ont. Vet inte riktigt var han har fått den idén ifrån. Haha....

Finlandsresan gick bra. Fick hemlängtan så fort jag kom dit. Saknade min katt och min älskling. Mest katten faktiskt. Haha. En närmare uppdatering om Finlandsresan kommer så småningom när den stationära datorn börjat fungera igen.
Sanna säger:

Roligt med din nya telefon och skönt att du är nöjd med den.

 2009-07-31     12:35:04     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?