Äntligen!

Idag tog jag mig för att ringa och boka kyrkan och festlokalen. Äntligen har jag tagit ett steg närmare i förvekligandet av vårt bröllop! Det känns skumt men ändå känner jag hur entusiasmen växer i kroppen. Så mycket att planera! Så mycket att handla in! Och så måste jag komma i form så att jag ser fin ut i brudklänningen! Och tack Sandra, för din fina stödjande kommentar om att jag kommer att se fin ut i min brudklänning oavsett hur mycket jag väger!
Sanna säger:

Vad roligt att du/ni bokat datum för bröllopet. Då har du ditt mål ännu tydligare framför dig. Jag tror du kommer se jätte vacker ut hur du än ser ut. De är din stora dag då :)

 2009-07-07     18:15:43     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?