Varde ljus....

I flera dagar nu har jag gått med samma tanke. Jag vill börja samla på någonting. Göra det till en sorts skattjakt. Men då är frågan: VAD ska jag börja samla på? Jag har redan en himla massa ljushållare både för värmeljus och vanliga långa stearinljus, så det kanske är min grej. Att samla på ljushållare, ljuslyktor och sånt.
Victoria säger:

Åh, ljuslyktor är så fina! Särskilt kul är det att ha nu när det är så mörkt ute :)



Sv: Tack så mycket! Ah okej, men då får vi se till att ses före eller efter jul :) Jag får "jullov" den 21:a så då åker vi till Norrköping och sen får vi se hur länge vi stannar. Jag har inga planer att åka till Skellefteå förrän efter min tenta den 8:e januari :)

 2009-12-05     09:54:25     http://stjarnstund.blogg.se/
chaya säger:

YAY



Det är en fin sak att samla på, och något man ALDRIG kan få för många av!



eh... min grammatik känns väldigt... udda.



Nu måste bara jag med komma på något att samla på..

 2009-12-05     11:55:43     http://chayachan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?