Shopping tillsammans med vänner ger ett lyckorus!

Idag var jag på en trevlig shoppingtur med Jenny, som är och hälsar på från Skåne. Men folk beter sig verkligen som djur när det är rea. Trängs, sliter och drar i allt som dom ser. Bara för att priserna gått ner lite. Hittade några fynd som jag eventuellt tänkte lägga upp bilder på här lite senare, om jag orkar. Vi åt, inte världens nyttigaste lunch, på McDonald's och efter shoppingturen gick vi hem till mig och festade på Coca Cola och en godispåse som vi delade på. Vi satt och pratade om bröllopet, viktminskning, våra älskade djur (Jennys Yorkshire terrier och mina katter) och jag visade upp min tiara, min brudväska och strumpeband som jag ska ha på bröllopet.

Jag köpte ett par jättefina örhängen på Glitter som jag ska ha på mig på bröllopet också. De passar perfekt ihop med tiaran och halsbandet jag ska ha på mig. Weeee!!

Nu ska jag byta om till myskläder och lägga mig en stund på min Yantramatta (som jag ÄLSKAR by the way!).
Victoria säger:

Tack så mycket för julkortet också! Såg det nu då vi kom hem :)



Vi var på Bishops.. Jag gillar verkligen den puben! :)



Lägg gärna ut en bild på dina nya örhängen på bloggen! :D

 2009-12-26     19:47:26     http://stjarnstund.blogg.se/
Victoria säger:

Vilket datum kommer ert bröllop bli förresten? :)

 2009-12-27     12:35:29     http://stjarnstund.blogg.se/
julia säger:

hoppas du haft en bra dag =)

 2009-12-27     20:59:58     http://jjuliees.blogg.se/
Anonym säger:

Lät mysigt! :)



Funkar yantramattan? Värkar lite väl häftigt för min del :)

 2009-12-28     20:58:34
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?