Sammanfattning av år 2009.

I början av året hade jag fyra spelningar i Rockkarusellen och hade samtidigt en vänskapskris med en av mina närmsta vänner. Jag kom inte vidare i Rockkarusellen.

Under vårens gång pluggade jag småkurser på Komvux i brist på annat.

Under min arbetslösa sommar bilade jag tillsammans med mina föräldrar till Kemi i Finland, där en liten del av min släkt finns. Under resan blev jag besviken på min kusin som avsade sig uppgiften att sy min brudklänning till sommaren 2010.

I juli hämtade vi hem en ny kattunge som vi döpte till Maya. Maya och Walle fann varandra efter cirka en vecka och är idag oskiljaktiga.

När hösten började hade jag fortfarande inte hittat jobb och varit hemma 99% av tiden.

Och här sitter jag, på nyårsafton, fortfarande arbetslös, och hoppas på det bästa för år 2010.

Året har präglats av att jag har varit barnvakt åt min guddotter ett flertal gånger (alltid kul att vara barnvakt åt henne) och en hel del tv-serie-tittande.

Vad mer kan jag säga om år 2009? Jo, att bröllopsplaneringen kom igång på allvar och att jag har mitt egna bröllop att se fram emot den 31 juli 2010. Och självklart att jag började blogga här på blogg.se.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?