När snön faller ner från himlen...

Norrköping är täckt av snö. Vad myyyysigt!

Mitt bloggande har blivit väldigt lidande den senaste tiden. Men jag tänker inte be om ursäkt för det. Ni som läser förstår väl att man har ett liv utanför bloggen och att man inte behöver skriva ner precis allt man gör. Jag antar att jag är lite hemlighetsfull av mig.

Men nu till det viktiga: Den här veckan har jag gått ner 2 kg! YEAY!! Jag har tränat Zumba 3 gånger de senaste 4 dagarna och jag har ätit nyttigt. Nu ska jag bara fortsätta på den vägen också. Det kommer att gå så bra så!

Jag har träningsvärk överallt!! Men jag överlever.

Söndagen ska jag spendera med att julstäda lägenheten så att jag på kvällen kan njuta av fjärde advent med lite glögg och pepparkakor i en ren lägenhet. Sen måste jag se till att hålla det rent tills på torsdag, då det är julafton. I år ska jag fira jul med min svärmor och mina föräldrar här hemma hos mig. Mina kissekatter ska få ta del av julbordet dom också. =)
Jonesy säger:

SV: Jag fyller den 6e januari.. Så snart! Men festen blir efter den 25e för mina vänners ekonomis skull. Så blir det väl typ.. Lugnt först och så party på kvällen. Utgång för de som orkar :) Inget för avancerat med andra ord.

 2009-12-20     02:04:51     http://jonesythekatt.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?