Julklappar!!

Nu tänkte jag visa upp mina julklappar, som jag fått, för er. Jag och älsklingen fick en del gemensamma julklappar men de tänker jag inte visa upp utan nu tänker jag bara visa upp de julklappar som är helt och hållet mina egna.

Av min älskling, som är och jobbar över jul och nyår, fick jag 2 Yantra spikmattor.



Av min mamma fick jag många julklappar. Fingervantar & poncho, Figurformande te och kosttillskott, ett par rosa trosor, en bakplåt för små sockerkakor, Receptbok; Lustfyllt med Viktväktarna och 2010 års kalender med katter.













Av Sanne och Emelie fick jag Showercream med doft av African cocoa bean, en liten fickspegel och ett par vackra örhängen.



Av min blivande svärmor Birgitta fick jag en vacker brudväska (Vilken tur! Nu slipper jag köpa en till mitt bröllop).




Av Jenny fick jag ett par vackra örhängen föreställande stjärnor.




Av Madeleine fick jag ett Misstigri-kort (som jag tänkt börja samla på) och ett par vackra örhängen.



Av Sanna fick jag en bok om Johnny Depp (YEAY!!!!!!!).



Tack så hjärtligt mycket för alla julklappar!
Sanna säger:

Hoppas du blev nöjd med julklapparna.

 2009-12-25     00:22:23     http://mammasvardag.blogg.se/
Daniel säger:

Kan låna trosorna sen!

 2009-12-25     18:02:42     http://danielfagerholm.webblogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?