Tre dagar sen...

Det var tre dagar sedan jag bloggade. Men det är tack vare min sambo som har hittat ett nytt onlinespel som han spelar typ stup i ett. Och vi har ingen router så vi kan sitta vid internet på varsin dator. Det måste fixas snarast!

Idag började Augustifesten här i Norrköping. Jag, Ola och två vänner var på Symfoniorkesterns gratiskonsert i Vasaparken. Det var riktigt trevligt. Vi satt på filtar på gräset och lyssnade på den underbara musiken och pratade om allt möjligt. När konserten var slut gick vi hem till oss och väntade på att klockan skulle bli närmare 22 så att vi kunde gå ner till bron nedanför Drottninggatan och titta på SM i fyrverkeri. Det var vackert. Imorgon kväll fortsätter tävlingen och då ska vi också gå dit och titta på färgspelet.

Imorgon ska jag tillsammans med ett par vänner åka till Tranås. En av mina vänner ska göra en tenta och jag och den andra ska strosa runt i Tranås och bara ha det trevligt.

Snart ska jag sätta mig och göra en kalkyl över vad det skulle kunna komma att kosta att ha bröllopsfest på Söderköpings brunn och jämföra det med en kalkyl över att hyra ett partytält från Rent-a-tent. Sedan ska jag redovisa mitt resultat för Ola så att vi kan komma fram till ett gemensamt beslut.
Victoria säger:

Åh, vad mysigt med festival! Det där fyrverkeriet missar jag varje år! Nästa år - då jäklar! :)

 2009-08-20     07:42:56     http://stjarnstund.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?