Städmani, Zumba, EastFM ARENA och God natt!

Fick lite städmani idag och diskade bort all disk och rengjorde spis och diskbänk. Inte nog med det så fick jag stark lust att städa i badrummet. Och allt detta efter klockan tio på kvällen. Men jag kom inte så långt att jag faktiskt städade i badrummet. Men jag ska. Imorgon! Hoppas bara att jag får den där starka lusten att städa igen så att jag verkligen gör det...

Morgondagen ska jag ägna åt att dansa lite zumba och köra lite yoga. Det är ju måndag och den bästa dagen att börja vara hälsosam är en måndag. För sen när det är måndag igen kan man vara glad att man klarat en vecka. Om man nu klarar en vecka. Mitt första mål här nu är att klara en hel vecka med 20-30 minuter zumba varje dag och 20-30 minuter yoga varannan dag. Och vatten. Mycket vatten!! Minst 2 liter per dag. Och sen måste jag komma ihåg att ta mina kosttillskott. Annars kan man ju undra varför jag spenderat flera hundra kronor på kosttillskott som jag inte ens kommer ihåg att äta. MÅSTE!!

Men i vilket fall som helst är det dags att sova nu.

Förresten, en kompis tipsade mig om att skicka min låt "Lögnen som jag bär" till EastFM ARENA som spelar lokal musik från Östergötland. Så jag mailade min låt till dom tillsammans med en presentation på mig själv. Vi får väl se vad som händer. Håller er uppdaterade...

God natt!
Jonesy säger:

Är det möjligt att tigga till sig en kopia som man kan ha på sin mp3-spelare?



Lycka till med EastFM grejen :)

 2009-08-31     10:03:00     http://jonesythekatt.blogg.se/
Tobias - Mitt liv genom en kameralins säger:

Allt bra med dig denna måndag? :D

 2009-08-31     14:05:39     http://perspektiw.blogg.se/
Tobias - Mitt liv genom en kameralins säger:

Sv. Okey. Det är bara fint fint här :D



Några planer för kvällen då? =)

 2009-08-31     14:30:56     http://perspektiw.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?