Lite ditt och datt

Jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera här. Kanske för att jag inte direkt har haft någonting att skriva om.

I vilket fall som helst så kommer katterna bra överens nu. Maya har börjat attackera Walle och dom leker med varandra för fullt när dom känner för det.

Det har varit olidligt varmt de senaste dagarna, och även det är en anledning till varför jag inte har bloggat så mycket. Har inte haft ork att sitta vid datorn och uggla. Igår var vi i Grensholm, vid sjön Roxen, och badade och solade. Det var riktigt najs. Det måste vi göra om! Det var faktiskt första gången jag och min älskling badade tillsammans. Och vi har varit tillsammans i fem år. Se så tiden går fort!

Tänkte bjuda på ett par bilder på katterna.


Walle, lite över 1 år gammal.


Maya, 12 veckor gammal.


Maya och Walle


Maya  och Walle

Det finns förresten ett klipp på Maya och Walle på Youtube. Klicka HÄR för att se klippet.
Victoria säger:

Vad söta de är :)

Härligt att ha varit och badat också! Det har verkligen varit sommar de senaste dagarna!! :)

 2009-08-09     18:58:25     http://stjarnstund.blogg.se/
Sanna säger:

Härligt att ni har varit och badat med varandra för första gången. Vädret har varit riktigt varmt och skönt det senaste dagarna.



Föresten hur blir det med Prime och fotosession?

 2009-08-09     23:31:42     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?