Kissekatterna

Lilla Maya verkar vilja göra allting som stora Walle gör.


När jag öppnade fönstret i köket var Walle först med att placera sig där för att spana. Maya var snabb med att följa efter så fort hon upptäckte att Walle satt där. Så här sitter dom tillsammans och spanar.



Walle brukar framåt kvällen vilja ha lite mänsklig kontakt från Matte. Han hoppade som vanligt upp och lade sig på min arm när jag satt framför datorn. Maya var inte sen med att komma efter när hon upptäckte att Walle låg där. Så hon kom och lade sig hon också.

Det roliga är att hon kommer jamande fram, efter att hon upptäckt att hon har blivit lämnad utanför, som att hon försöker säga: "Men jag då?! Jag vill också!! Varför sa ni inget??!!"
Jonesy säger:

Vad söta!

 2009-09-01     08:24:35     http://jonesythekatt.blogg.se/
Maria säger:

vilka underbara katter du har! :)

 2009-09-29     18:57:52     http://marvelicious.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?