Höst, underbara höst!

Äntligen är hösten på väg! Det är mulet och det regnar lite grann ute. På gatan knappt ett kvarter bort är det marknad. När det slutat regna ska jag gå en sväng och titta.  Hösten är min favoritårstid. En mysig årstid. Jag känner mig mer levande när det är höst.

Jag har varit så satans trött och disträ den senaste månaden. Jag har sovit väldigt mycket. Det är inte bra! Inte bra alls!Det måste bli skärpning nu!

Jag är lite småledsen nu också. Fick veta att Fritidsledarutbildningen på Valla Folkhögskola som jag stod som 2:a reserv på redan har börjat. Dom började den här veckan. Med andra ord så är det ingen som har hoppat av än. Och med min satans otur så kommer ingen hoppa av heller. Men jag får vänta och se. I mitten av september ska man väl börja kalla sig arbetslös. Ingen inkomst någonstans ifrån. Och ingenting att gå till. Jag får börja sälja mina oljemålningar för lite extra pengar att leva för.
Sanna säger:

Har du gått till olika kyrkor i närheten och frågat om du kan få sjunga på bröllop,dop osv och kanske få en liten summa betalt för detta?



Du kan sätta ut en annons i tidningen om att du kan sjunga på bröllop, dop osv emot betalning och göra lite reklam för dina låtar på din blogg kanske?

 2009-08-21     20:57:04     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?