Hemligheter kring vårt bröllop. ;-D

Det var ett tag sen nu jag skrev någonting om våra bröllopsplaner. Men jag har känt att jag inte velat avslöja någonting då det känns som att man bara får ovälkomna åsikter om det. "Men så kan ni ju inte göra!" osv. Så därför tänker jag inte berätta så mycket om våra planer kring bröllopet. Det enda jag kan tänka mig att gå in på är detaljer kring brudföljets kläder, bordsdekorationer, håruppsättningar, blommor och andra smådetaljer. Vad gäller själva festen, var den ska hållas, vilken mat som ska bjudas, vilken klädkod som gäller osv håller jag för mig själv tills vidare.
Victoria säger:

Det ska bli spännande att få läsa om en del detaljer kring bröllopet:)

 2009-08-25     10:33:02     http://stjarnstund.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?