God natt

Det var meningen att jag snart skulle uppdatera bilder från Finlandsresan men det har inte blivit av. Den stationära datorn fungerar men av någon anledning så har inte Ola tyckt att det varit nödvändigt att koppla in internet på den. Så än en gång sitter jag på Olas laptop och skriver. Vi har haft fullt upp med den nya kattungen och våran "gamla" katt så jag har inte heller haft tid att uppdatera någonting här. Men jag har lovat mig själv att jag ska försöka skriva ett par rader åtminstone varannan dag om inte varje dag.

Jag känner mig ganska uttråkad. Det känns som om det inte finns någonting vettigt att göra på dagarna men timmarna rinner iväg ändå. Sakta, sakta. Jag ska försöka komma igång med mina vardagshobbies så att jag inte sitter och glor in i väggen hela dagarna i ända eller förlitar mig på att Ola ska hitta på någonting åt oss att göra.

Men i vilket fall som helst ska jag gå och lägga mig nu, tror jag. God natt!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?