Dumma, dumma Cubase!!

Förbaskade Cubase vill inte fungera så som jag vill att den ska fungera! Dumma, dumma Cubase! Jag vill ha en riktig studio att spela in mina låtar i nu! Så jag får det gjort nån jävla gång!! (Oj! Inte svära......)

Jag har inte ätit nån lunch! Det är så typiskt mig när jag är ensam hemma och caught up i ett dataprogram som inte vill fungera. Det sjuka är att jag faktiskt inte vet vad jag sysslar med när jag sitter och klickar på en massa kommandon. Jag hoppas på att det till slut ska bli bra. Men nu ville den inte bli bra för jag fastnade på att jag inte kunde komma på hur jag skulle höja volymen på sången och sänka volymen på gitarren. Ännu en gång: DUMMA, DUMMA CUBASE!!!

Men istället för att sitta framför datorn och svära när det inte går bra ska jag gå och fixa min satans lunch nu så att magen slutar kurra. Mina katter blir förvirrade och tror att det finns en arg katt nånstans i lägenheten som dom inte ser. Skämt å sido! MAT! NU!!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?