5 års förlovningsdag den 25 augusti 2009.

Imorgon har jag och min älskling varit förlovade i 5 år. Den här speciella dagen har vi planerat att spendera här i vår vackra stad Norrköping. Först ska vi köpa vår frukost på Sandy's och sedan äta den i lugn och ro på någon vacker plats i stan. Resten av förmiddagen ska vi spendera med att gå i Guldateljéer och titta på vigselringar för att hitta de ringarna som just vi är ute efter till vårt bröllop nästa sommar. Lunchen ska vi äta på någon restaurang av vår choice. På eftermiddagen ska vi åka tll Söderköping och äta glass på Smultronstället. Och kvällen ska vi avsluta med middag på Bacchus och sedan bio på Filmstaden. Hoppas bara att det blir bra väder imorgon då vi ska spendera praktiskt taget hela dagen utomhus.
Chaya säger:

Ah, vet du hur avundsjuk jag blir av att läsa det här! Nu vill jag med ha frukost i en park... glassmästerverk och popcorn!



Jag hoppas ni får en solig och precis lagom varm dag utan ett grått moln som stör!



ooh, Omedetou!

*grattis igen^^

 2009-08-24     19:19:11
Sanna säger:

Låter som ni har mysiga planer inför er 5 års förlovningsdag. Hoppas ni hittar dom perfekta vigselringarna och att all mat ni ska äta smakar bra.

 2009-08-24     21:49:15     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?