Hydrokortisonsalva och The Scarlet Pimpernel

Det är hela fem dagar sedan jag skrev någonting här. Att jag försummat bloggen har mycket att göra med min stress och den stressklåda som jag drabbats av. Men idag var jag på apoteket och köpte hydrokortisonsalva. Ska smeta på det på kroppen varje morgon och kväll i 7 dagar och hoppas på att det lindrar kliandet. Hade på salvan alldeles nyss och än så länge kliar det inte förutom på händerna, som jag inte smörjt in än. De smörjer jag in sen när jag ska sova. Vill ju inte kladda ner datorn med det.

Imorgon ska jag träffa en kurator som ska hjälpa mig och lära mig hantera min stress.

Men nu ska jag se ett till avsnitt av The Scarlet Pimpernel och sen är det läggdags.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?