Och där pulsade vi i snön och aktade oss för de farliga istapparna som hängde längs med hustaken.

Dagen har varit som alla dagar borde vara; - promenad på Sveriges sämst plogade stadsgator (Norrköping är sämst på att ploga...Faktiskt!), shoppingtur, god mat, musik och lite dansträning!
Chaya kom runt tolv-tiden och vi gick till New Yorker där hon skulle leta efter tröjor (dock hittade hon bara en jättefin klänning fast det var tröja hon skulle ha XD). Sen gick vi till Myrorna för att se om det fanns någonting roligt där och när vi strosade runt bland second hand-kläder beklagade jag mig för att jag inte har några pengar att handla kläder för och just då sa Chaya någonting som fick mig att le, som jag bara MÅSTE citera:

"Om en tjej inte får gå och titta på kläder kommer hon sakta men säkert bli tokig!"
- Chaya

Och detta stämmer ju in iallafall på mig! Någon annan som känner igen sig i citatet? Vi tackar Chaya för att hon fick mig att skratta idag!

Efter vår tur till Myrorna blev det en snabbvisit på ICA och sen gick vi hem till mig och zumbade i 30-35 minuter. Efter zumban åt vi en sen lunch och innan Chaya skulle gå hem spelade jag gitarr och sjöng en ny melodi för henne. Det var en låt som hon gett mig grundtexten till och som jag bearbetat och gjort musik till. Äntligen fick hon höra den live.

Inatt kommer jag att sova mycket gott efter dagens äventyr. Hoppas morgondagen blir lika trevlig!
Chaya säger:

hahhaa



Ah, jag har haft en fantastisk dag^^

ser dock ine fram emot morgondagen =S fast träningsvärk ÄR en bra känsla... säger vi^^

 2010-02-04     21:52:24     http://chayachan.blogg.se/
Sanna säger:

Låter som ni hade en trevlig dag tillsammans. Härligt med promenad och dansa zumba, själv kommer jag ingenstans och dum som jag var köpte jag en chockladkaka förut också.. dumma, dumma mig..

 2010-02-04     22:50:37     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?