Nytt på gång...ÄNTLIGEN!

Klockan är närmare två på natten och jag har precis skrivit klart min senaste låt. Jag ska inte avslöja någonting om den här låten då jag skrivit den till min blivande man och det är meningen att jag ska sjunga den för honom på vårt bröllop i sommar. Det är en riktig typisk popballad a la Celine Dion och alla andra popballaddrottningar som finns. Mitt mål nu är att spela in den ordentligt med alla de instrument som ska vara med (fast jag ska fuska lite och spela in med min synth en hel del av det). En skiva med bara instrumental och kör så att jag kan använda mig av den på bröllopet sen så jag slipper anställa en hel orkester. Och sen självklart en skiva med allting, sång OCH musik, så att älsklingen får det som gåva av mig. =)

Men nu ska jag gå och lägga mig. Kommer dock inte kunna somna på ett tag. Blir alltid så exalterad när jag skrivit en ny låt. Det är en härlig känsla att ha kommit tillbaka till mitt gamla musikskapande galna jag igen.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?