När orden blandas i min mun och jag inte riktigt har någonting att berätta.

Dålig uppdatering. Men jag bryr mig inte så mycket om det just nu.

Idag köpte älsklingen ett par nya vinterskor till mig. Det behövdes verkligen. De vinterskor jag har nu både läcker och är iskalla att ha på sig. Så dom har gjort sitt med andra ord.

Nästa sak att inhandla är ett par ordentliga byxor som jag kan ha på mig utomhus utan att frysa ihjäl. Jag har alltid haft svårt för byxor så vi får se om vi hittar ett par.

Jag har absolut ingenting att göra just nu men av någon anledning så trivs jag med det idag. Man behöver ju inte alltid ha någonting att göra.

Jag kommer nog lägga mig i sängen och läsa bok och mysa med katterna resten av kvällen.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?