Jag känner mig ganska låst!

Jag känner mig så låst. Jag har en tillgång som jag skulle kunna skapa så mycket med och nå ut till så många med. Men att inte ha tekniken till det håller mig låst. Jag pratar om min röst. Och mitt musikskrivande. Jag önskar att jag hade en hemmastudio. Något litet som jag kan arbeta med, som kan ge mig möjligheten att producera det jag vill producera. I det här läget finns det väl de som säger: "Hur svårt kan det vara? Det är ju bara att köpa. Det finns billiga och bra maskiner i musikaffärerna som ger ett proffsigt sound." Jo, det finns det. Men nu handlar det ju om pengar. Hade jag pengarna så skulle jag inte tveka. Då skulle jag köpa en enkel men bra portabel inspelningsstudio. Men har man inte pengarna så är det ju svårt att köpa. Därför får jag fortsätta drömma. Och det suger!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?