Förvirrande det här...*skrattar nervöst*

Vi får se hur det här året artar sig. Jag har ju blivit vald till sekreterare i både finska verksamhetsrådet och samarbetsrådet i Norrköping. Och jag som aldrig varit sekreterare förut. Så det här blir ju intressant. Jag har ingen som helst aning om hur jag ska ta tag i mina nya ansvarsområden och arbetsuppgifter. Allt det här är så nytt för mig. Jag har ingen som helst koll på vad de olika finska organisationerna i stan gör och hur det här samarbetet mellan dem fungerar. Men det är ju någonting som jag får lära mig på vägen med hjälp av äldre medlemmar. En helt ny erfarenhet och en helt ny merit. Det här blir jättebra!
eMALj säger:

Va skoj, det går nog bra det där :)



Eller hur? Hade man pengar vore det ju nice med det där huset. Spökena är nog inga problem :)

 2010-02-24     21:51:50     http://emalj.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?